piątek, 22 maja 2020

Róże w naszych ogrodach, domach, tarasach.

Kolejny mój wpis będzie o różach z uwagi, iż uwielbiam je i stanowią dla mnie nie lada wyzwanie jako ogrodnika. Na początek każda osoba, która chce hodować róże powinna wiedzieć, iż jeśli chodzi o róże to mamy kilka grup. Mamy bowiem między innymi róże wielkokwiatowe, wielokwiatowe, pnące, rabatowe, miniaturowe, licencjonowane, tradycyjne.

Mają one sporo różnic, jednak w ramach tego wpisu nie będę się do nich odnosił, z uwagi, iż zajęłoby to za dużo czasu. Co najważniejsze musimy pamiętać, iż przy wyborze róż do naszego grodu, tarasu, domu, musimy zastanawiać się, jakie mają to być róże i jaki chcemy osiągnąć efekt po ich posadzeniu. Wtedy możemy na spokojnie wybrać odpowiednią odmianę róż z tej podgrupy.

Nie bez znaczenia ma oczywiście kolorystyka, gdyż róże mają tę zaletę, iż możemy wybrać odpowiedni kolor i cieszyć się nim. Wtedy z pewnością nasze róże zmienią wygląd naszego ogrodu i sprawią, iż będziemy cieszyli się ich widokiem.

Każdy w swoim mieście znajdzie wiele ciekawych miejsc, gdzie znajdzie ciekawe róże. Tak samo jest u mnie w Ostrowie Wielkopolskim i postaram się kolejny razem wrzucić tu kilka ciekawych miejskich róż, bo w Ostrowie jest ich trochę. Zresztą w Wielkopolsce znajdziemy wiele takich miejsc.

A tak na zakończenie mojego wpisu kilka zdjęć róż. Może w przyszłości zagości ich więcej na moim blogu, czas pokaże.









Jak uważanie, róże to najpiękniejszy kwiat w naszych ogrodach, czy jest może inny kwiat, który lepiej wypełnia tę rolę? Może mnie do czegoś przekonacie innego. Zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz